هدیه جذاب و گران‌قیمت عربستانی‌ها به نادال + عکس-راهبرد معاصر
۴ نفر در آتش قاچاق سوخت در کرمان سوختند قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی جهان | محسن نژاد با قرعه رژیم اسرائیل روبرو شد لیگ برتر باشگاه‌های ایران | دوئل آلومینیوم و فولاد با نتیجه ۴ بر ۲ جزئیات حریق در محله توحید قزوین | مجتمع مسکونی سیب در آتش سوخت حریق در خیابان فلسطین قزوین ۷ مصدوم برجای گذاشت نبیه بری: آمریکا تمایل به برقراری آتش‌بس در لبنان قبل از انتخابات دارد عکس | زن تبریزی یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان طلا به مقاومت بخشید با این نوشیدنی‌ها چربی شکم خود را آب کنید فرمانده تیپ ۴۰۱ ارتش اسرائیل کشته شد + عکس عکس | محبوبیت کریستیانو رونالدو حتی در خانواده یحیی السنوار اعلام رأی کمیته اخلاق برای آرمین سهرابیان علیرضا بیرانوند: تحت فشار روانی علیه پرسپولیس حرف زدم! احضار سفیر مجارستان در پی دعا‌های ضدایرانی علیه جزایر کشورمان  استانداران تهران، قم، لرستان و خوزستان معرفی شدند + سوابق محمدصادق معتمدیان استاندار تهران شد + سوابق

هدیه جذاب و گران‌قیمت عربستانی‌ها به نادال + عکس

عربستانی برای تجلیل از ستاره تنیس اسپانیا که به تازگی اعلام بازنشستگی کرده است، یک هدیه خاص و بسیار ارزشمند اهدا کردند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 20
کد خبر: ۲۶۰۷۱۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ درست چند روز پس از اعلام رسمی خداحافظی رافائل نادال از دنیای تنیس، عربستانی‌ها از او برای حضور در تورنمنت سیکس کینگ اسلم در ریاض دعوت به عمل آوردند تا به همین بهانه از ستاره اسپانیایی که ۲۲ بار فاتح گرنداسلم‌ها شده است، تجلیل کنند.

 نادال که پس از قبول شکست برابر هموطن خود کارلوس آلکاراس در مرحله نیمه نهایی، در بازی رده‌بندی به مصاف نواک جوکوویچ رفت و آن را هم با نتیجه ۲ بر صفر به حریف صرب خود واگذار کرد. با این حال او بابت حضورش در این تورنمنت مانند پنج شرکت کننده دیگر ۱.۵ میلیون یورو پاداش نقدی گرفت. این، اما تنها منفعت مالی نبود که نادال در ریاض دریافت کرد.

در پایان رقابت‌ها، ترکی الشیخ، مسئول برگزار کننده مسابقات به عنوان یادگاری یک کیف اهدا کردند که داخل آن راکت تنیس تماماً از جنس طلا قرار داشت. البته این نخستین بار در تاریخ نیست که در یک تورنمنت راکتی از جنس طلا به تنیسور‌ها اهدا می‌شود. در دهه هشتاد میلادی نیز در دوره‌ای رقابت‌های تنیس آنتورپ بلژیک، برنده مسابقات راکتی از جنس طلا و الماس دریافت می‌کرد.

نادال که سریال قهرمانی‌هایش در گرنداسلم‌ها را با فتح رقابت‌های اوپن فرانسه در سال ۲۰۰۵ آغاز کرد و از ابتدای دوران حرفه‌ای خود تا به امروز نزدیک به ۱۳۵ میلیون دلار از بابت شرکت در تورنمنت‌های مختلف پاداش مالی کسب کرد. / تسنیم

هدیه جذاب و گران‌قیمت عربستانی‌ها به نادال + عکس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار